GEOS-InfoBase forums
Forums for the 16 bit operation systems GeoWorks, NewDeal Office and Breadbox ensemble
Recent Activities
-
nschu
October 15, 2024 at 2:54 AM Reacted with to Achim’s post in the thread CI-Latest.Reaction (Post)[…]
Ehrlich gesagt... Es ist noch nicht das, was mich anmachen würde. Insbesondere kleine Schriftgrößen (14 Punkte und kleiner) und niedrige Ansichtsgrößen sind m. E. nicht akzeptabel. Vergrößert man die Ansicht und/oder die Schriftgröße, geht… -
t.hass
October 14, 2024 at 9:25 PM Reacted with to Achim’s post in the thread CI-Latest.Reaction (Post)[…]
Ehrlich gesagt... Es ist noch nicht das, was mich anmachen würde. Insbesondere kleine Schriftgrößen (14 Punkte und kleiner) und niedrige Ansichtsgrößen sind m. E. nicht akzeptabel. Vergrößert man die Ansicht und/oder die Schriftgröße, geht… -
MeyerK
October 14, 2024 at 3:08 PM Reacted with to Achim’s post in the thread CI-Latest.Reaction (Post)[…]
[…]
MeyerK
October 13, 2024 at 5:00 PM Reacted with to Rainer’s post in the thread XXIII. Geithainer PC/GEOS-Treffen vom 14. bis 17. November 2024 in Syhra.Reaction (Post)Mühle ist gebucht! Bin dabei und freue mich auf euch!
Rainer -
MeyerK
October 13, 2024 at 5:00 PM Reacted with to hanslse’s post in the thread XXIII. Geithainer PC/GEOS-Treffen vom 14. bis 17. November 2024 in Syhra.Reaction (Post)I want to come to the meeting, the trip to the meeting is complicated as there are no night trains to and from Hamburg/Berlin, from Stockholm, during that weekend, due to track work somewhere on the line, which makes the traveling to the meeting… -
hanslse
October 13, 2024 at 3:09 PM Replied to the thread XXIII. Geithainer PC/GEOS-Treffen vom 14. bis 17. November 2024 in Syhra.PostI want to come to the meeting, the trip to the meeting is complicated as there are no night trains to and from Hamburg/Berlin, from Stockholm, during that weekend, due to track work somewhere on the line, which makes the traveling to the meeting… -
MeyerK
October 13, 2024 at 12:25 PM Reacted with to Achim’s post in the thread Übersetzung Hilfedateien PCGEOS6.Reaction (Post)Hallo.
Da Falk die Funktion zum exportieren von Grafiken in das Bitmap-Format erweitert hat (24 bit-Farbtiefe), mußte die zugehörige Hilfedatei für die Dialogbox angepaßt werden, da der neue Menüpunkt dort im Hilfetext fehlt.
Ich habe die neue Datei Nico…